Partagez | 
 
 margot atkins ▪️ 01273-802428
Aller à la page : Précédent  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Suivant
Aller en bas 


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Dim 2 Sep 2018 - 6:30


00:07
bianca
damn, u go girl
who is it? i wanna know
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 1:44


00:07
t r a v i s
missed you tonite. n all the other nights you're not in my bed.
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 22:08


00:07
t r a v i s
i am very interested indeed but sorry babe working late. but i'll see ye tmr.
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 22:44


00:07
t r a v i s
shitty stuff i don't want to talk abt i'd rather talk abt your dancing moves
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 22:49


00:07
t r a v i s
i'd like to see them in private;
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 22:51


00:07
t r a v i s
even with your bf ?
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 22:54


00:07
t r a v i s
better not be. so we try the chinese food again ? still not a fan of noodles but ...
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 23:04


00:07
t r a v i s
i won't say no to a nice pizza. maybe we can go to the movies too and seal the deal with a kiss. i'm old school
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 23:09


00:07
t r a v i s
that sounds bearable. but please no neck kissing i might jump on you and you deserver better than public sex.
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mar 4 Sep 2018 - 23:25


00:07
t r a v i s
you're being sassy again.
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mer 5 Sep 2018 - 9:29


00:07
t r a v i s
kinda
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mer 5 Sep 2018 - 10:23


00:07
t r a v i s
yes kinda a lot
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mer 5 Sep 2018 - 15:06


00:07
t r a v i s
sorry still new to the club gotta prove myself n take all the shitty shifts. i'll make it up to you tho.
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Mer 5 Sep 2018 - 20:27


00:07
t r a v i s
is that so ? what should i do to please my sassy girl ?
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Jeu 6 Sep 2018 - 11:12


00:07
t r a v i s
you don't wanna try me i'm evil babe
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Jeu 6 Sep 2018 - 13:03


00:07
t r a v i s
are you challenging me ?
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Jeu 6 Sep 2018 - 20:57


00:07
t r a v i s
ill have to prove y wrong n show you some new dance moves
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Jeu 6 Sep 2018 - 21:02


00:07
t r a v i s
got infected
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Jeu 6 Sep 2018 - 21:05


00:07
t r a v i s
it is kinda usually i don't like sassy on other girls you're one a kind margot
Revenir en haut Aller en bas


Invité
Invité

click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   Jeu 6 Sep 2018 - 21:11


00:07
t r a v i s
what bothers me ? (i'd say name even louder tonite)
Revenir en haut Aller en bas


Contenu sponsorisé


click down

MessageSujet: Re: margot atkins ▪️ 01273-802428   

Revenir en haut Aller en bas
 
 margot atkins ▪️ 01273-802428
Aller à la page : Précédent  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 18 ... 22  Suivant
Revenir en haut 
 Sujets similaires
-
» Margot de Soltariel [Duchesse de Soltariel]
» Fiche de présentation : Caleb Atkins.
» Baptême de Dõna Margaux
» De la musique?
» Katrina Caelevan - Femme de main pour Margot de Soltariel

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
- call it what you want. ::  :: lights are so bright. :: media.-
Sauter vers: